Friday, September 24, 2010

:: sakitnya hanya Tuhan yang tahu ::


Salam...ikutkan hati mmg x de mood lgsung nk blogging nie......tapi perlu kot hanya disini dpt dikeluarkan apayg dirsa walaupun x lah 100% aku nyatakan kat cni....well minggu nie adalah minggu yg btul2 menguji aku...sakitnya hati hanya tuhan yang tahu....masalah dtg lagi....yang mungkin jgk dtgnya dari aku...tapi aku tahu kenapa bnda nie jadi.....setiap hubungan perlukan ketabahan....sbb kita bahagia hari ni..tapi blum tentu Allah bahagiakan kite di hari kemudian....kita sygkan seseorg dan hya "seseorg" itu yg kita syg....mana mgkin sng2 kite nk "remove" dia mcm tue jer...aku perlukan masa......perlu pikir pnjg2 apa ptt d buat.....bnda nie melibatkan sesuatu yg serius dimana keptsan hari ini adlah penentu kebahagiaan aku nanti....jika keputsan itu terbntuk nnti bermkna aku redha dan sedia dgn apa sahaja kemungkinan yg bakal terjadi nnt...harap itu keputusn terbaik...kalau d ikutkan hati yg sakit nie mmg kptsan ngtv yg akan aku buat tapi...itu lah aku perlukan masa utk sejukkan hati....barulah keptsan aku ada kualiti.....ape2 pn harap sgt2 aku blh menerima semua dugaan dari Allah ini.....

No comments:

Post a Comment

Friday, September 24, 2010

:: sakitnya hanya Tuhan yang tahu ::


Salam...ikutkan hati mmg x de mood lgsung nk blogging nie......tapi perlu kot hanya disini dpt dikeluarkan apayg dirsa walaupun x lah 100% aku nyatakan kat cni....well minggu nie adalah minggu yg btul2 menguji aku...sakitnya hati hanya tuhan yang tahu....masalah dtg lagi....yang mungkin jgk dtgnya dari aku...tapi aku tahu kenapa bnda nie jadi.....setiap hubungan perlukan ketabahan....sbb kita bahagia hari ni..tapi blum tentu Allah bahagiakan kite di hari kemudian....kita sygkan seseorg dan hya "seseorg" itu yg kita syg....mana mgkin sng2 kite nk "remove" dia mcm tue jer...aku perlukan masa......perlu pikir pnjg2 apa ptt d buat.....bnda nie melibatkan sesuatu yg serius dimana keptsan hari ini adlah penentu kebahagiaan aku nanti....jika keputsan itu terbntuk nnti bermkna aku redha dan sedia dgn apa sahaja kemungkinan yg bakal terjadi nnt...harap itu keputusn terbaik...kalau d ikutkan hati yg sakit nie mmg kptsan ngtv yg akan aku buat tapi...itu lah aku perlukan masa utk sejukkan hati....barulah keptsan aku ada kualiti.....ape2 pn harap sgt2 aku blh menerima semua dugaan dari Allah ini.....

No comments:

Post a Comment

Friday, September 24, 2010

:: sakitnya hanya Tuhan yang tahu ::


Salam...ikutkan hati mmg x de mood lgsung nk blogging nie......tapi perlu kot hanya disini dpt dikeluarkan apayg dirsa walaupun x lah 100% aku nyatakan kat cni....well minggu nie adalah minggu yg btul2 menguji aku...sakitnya hati hanya tuhan yang tahu....masalah dtg lagi....yang mungkin jgk dtgnya dari aku...tapi aku tahu kenapa bnda nie jadi.....setiap hubungan perlukan ketabahan....sbb kita bahagia hari ni..tapi blum tentu Allah bahagiakan kite di hari kemudian....kita sygkan seseorg dan hya "seseorg" itu yg kita syg....mana mgkin sng2 kite nk "remove" dia mcm tue jer...aku perlukan masa......perlu pikir pnjg2 apa ptt d buat.....bnda nie melibatkan sesuatu yg serius dimana keptsan hari ini adlah penentu kebahagiaan aku nanti....jika keputsan itu terbntuk nnti bermkna aku redha dan sedia dgn apa sahaja kemungkinan yg bakal terjadi nnt...harap itu keputusn terbaik...kalau d ikutkan hati yg sakit nie mmg kptsan ngtv yg akan aku buat tapi...itu lah aku perlukan masa utk sejukkan hati....barulah keptsan aku ada kualiti.....ape2 pn harap sgt2 aku blh menerima semua dugaan dari Allah ini.....

No comments:

Post a Comment