Sunday, August 22, 2010

::MATA::


Bengang memag bengang.......aku tgh bengang nie......bila aku bengang nak tahu aku buat apa???heheheh aku kene tido.....KENAPA AKU BENGANG??mcm mana x bengang....pagi2 dtg keje ngan moto (kalau x hujan) korg bygkan lah ngan moto..kalau ada lori kat depan hbs habuk, pasir,batu,@#$$^&* masuk dalm MATA aku yg cute lagi cantik hahahahah hbs air celak meleh di mata aku nie....kadang2 rasa sedih pun ada dlm ati "bila la aku nk pakai kete sndri...kete besau2"lmbt lagi la jwbnyer....org len pgi kje ngan muka cool..aku ngan mata merah sbb telan habuk pagi2...lagi...blik keje pun sama jugak...lagi la rasa terhina bila hujan kite ngan moto org yg naik kete sodap je lalu kat tepi berdeccuuuuuuuuuummmmmmmm hbs bash bju mahal aku ngeh3...sadis sungguh hidup org yg x berharta ini...tggu la wahai manusia nnt aku nk kumpul duit byk2,,,,nak jaga MATA aku....

No comments:

Post a Comment

Sunday, August 22, 2010

::MATA::


Bengang memag bengang.......aku tgh bengang nie......bila aku bengang nak tahu aku buat apa???heheheh aku kene tido.....KENAPA AKU BENGANG??mcm mana x bengang....pagi2 dtg keje ngan moto (kalau x hujan) korg bygkan lah ngan moto..kalau ada lori kat depan hbs habuk, pasir,batu,@#$$^&* masuk dalm MATA aku yg cute lagi cantik hahahahah hbs air celak meleh di mata aku nie....kadang2 rasa sedih pun ada dlm ati "bila la aku nk pakai kete sndri...kete besau2"lmbt lagi la jwbnyer....org len pgi kje ngan muka cool..aku ngan mata merah sbb telan habuk pagi2...lagi...blik keje pun sama jugak...lagi la rasa terhina bila hujan kite ngan moto org yg naik kete sodap je lalu kat tepi berdeccuuuuuuuuuummmmmmmm hbs bash bju mahal aku ngeh3...sadis sungguh hidup org yg x berharta ini...tggu la wahai manusia nnt aku nk kumpul duit byk2,,,,nak jaga MATA aku....

No comments:

Post a Comment

Sunday, August 22, 2010

::MATA::


Bengang memag bengang.......aku tgh bengang nie......bila aku bengang nak tahu aku buat apa???heheheh aku kene tido.....KENAPA AKU BENGANG??mcm mana x bengang....pagi2 dtg keje ngan moto (kalau x hujan) korg bygkan lah ngan moto..kalau ada lori kat depan hbs habuk, pasir,batu,@#$$^&* masuk dalm MATA aku yg cute lagi cantik hahahahah hbs air celak meleh di mata aku nie....kadang2 rasa sedih pun ada dlm ati "bila la aku nk pakai kete sndri...kete besau2"lmbt lagi la jwbnyer....org len pgi kje ngan muka cool..aku ngan mata merah sbb telan habuk pagi2...lagi...blik keje pun sama jugak...lagi la rasa terhina bila hujan kite ngan moto org yg naik kete sodap je lalu kat tepi berdeccuuuuuuuuuummmmmmmm hbs bash bju mahal aku ngeh3...sadis sungguh hidup org yg x berharta ini...tggu la wahai manusia nnt aku nk kumpul duit byk2,,,,nak jaga MATA aku....

No comments:

Post a Comment